قطر، غائب بزرگ رزمایش نظامی عربستان با متحدانش-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

قطر، غائب بزرگ رزمایش نظامی عربستان با متحدانش

رسانه‌های سعودی از برگزاری رزمایش نظامی سعودی و متحدانش در منطقه شرقیه خبر دادند که تا چهاردهم مارس آینده ادامه خواهد داشت.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 February 23
کد خبر: ۵۳۲۱

به گزارش راهبرد معاصر ،  رزمایش نظامی سعودی و متحدانش با عنوان سپرجزیره در منطقه شرقیه برگزار می‌شود. سرلشگر ستاد عبدالله القحطانی فرمانده منطقه شرقیه عربستان گفته است تمام نیروها آماده آغاز این رزمایش هستند که از بزرگترین رزمایش‌های نظامی در منطقه به شمار می‌رود.

 

بر اساس گزارش روزنامه عکاظ، وی افزود این رزمایش تا 14 مارس آینده(23 اسفند) ادامه خواهد داشت و هدف از آن افزایش سطح آمادگی جنگی خواهد بود.

 

به گزارش این رسانه،‌رزمایش سپر جزیره در چارچوب تمرینات نظامی مشترک میان عربستان و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در زمینه‌های مختلف و با هدف تقویت روابط و مبادله تجارب نظامی و افزایش یکپارچگی مفاهیم و طرح‌های راهبردی نظامی برگزار می‌شود.

 

البته رسانه‌های سعودی به مشارکت قطر در این رزمایش اشاره نکرده‌اند، چرا که بیش از یک سال و نیم است روابط رژیم سعودی با قطر قطع شده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده